Ik lig in een haven die nog niet in de Blue Water App staat?
Je zult begrijpen dat iedere haven, die via de Blue Water App boekbaar is, moet worden aangesloten op het systeem. Wij zouden het heel fijn vinden als jij de havenmeester vraagt om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan alles in werking stellen om deze haven aan de lijst toe te voegen.
Hoe kan ik laten weten dat ik een goed idee heb voor de Blue Water App?
Laat ons je goede idee horen via info@bluewaterapp.com, zodat wij dit mee kunnen nemen in de verdere ontwikkeling van de app.
Hoe gaat de Blue Water App om met mijn gegevens?
Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens en delen deze niet met partijen die niet noodzakelijk zijn voor het afhandelen van de transacties. Ga naar de volgende link voor onze Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring: https://bluewaterapp.nl/links-voor-vaarders
Ik heb geen boot, maar wil graag de Blue Water App bekijken?
Klik op de knop “ik sla deze stap over” wanneer je moet inloggen. Alleen wanneer je gaat boeken en betalen is het noodzakelijk dat je een account hebt met je bootgegevens.
Waarom wil Blue Water App push berichten sturen?
Hiermee kunnen wij je optimaal op de hoogte houden van je betalingen en boekingen. Je kunt de push berichten uitzetten in de app en dan krijg je ten alle tijden nog een e-mail van je boeking of betaling.
Waarom wil Blue Water App toegang tot je locatie?
Het is belangrijk dat Blue Water App weet waar je bent wanneer je de App gebruikt, omdat wij zo de juiste havens in de buurt kunnen tonen en ook kunnen we hiermee het betalen en boeken veel beter en sneller verwerken.
Wat is het verschil tussen boeken en betalen?
Boeken doe je vooruit; dit kan een uur zijn of meerdere dagen. Het betalen doe je als je al in de haven bent. In de havens waar je kan betalen gaat de Blue Water App automatisch op de betaalstand.
Wat betekenen de groene en grijze ankers op de kaart?
Bij de havens met groene ankers op de kaart kun je boeken of betalen met de Blue Water App en bij de havens met grijze ankers is dit nog niet mogelijk, maar je kunt al wel alle haveninformatie vinden. Stuur ons een email naar Info@bluewaterapp.nl als je graag wil dat een haven Blue Water App gaat gebruiken en vraag uiteraard bij de haven waarom de havenmeester nog niet meedoet met de Blue Water App.
Als ik heb geboekt of betaald via de Blue Water App, waar mag ik in de haven afmeren?
Tijdens de boeking heb je een pop-up gekregen. Dit bericht is van de havenmeester en daarin wordt aangegeven waar je kunt gaan liggen. Mocht je deze pop up gemist hebben, kijk dan of je je kunt melden bij de meldsteiger in de haven.
Ik heb geboekt en betaald via de Blue Water App maar de havenmeester geeft aan dat er geen boeking is gedaan?
Laat de bevestigingsmail, die u van de Blue Water App heeft ontvangen, zien aan de havenmeester of kijk in de app bij ‘mijn boekingen’. Mocht u er niet uitkomen met de havenmeester, neem dan contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
Ik zie in de haven reclame uitingen van de Blue Water App. Wat betekent dit?
Deze haven is aangesloten bij de Blue Water App en hier kan je betalen en boeken vanaf de boot met je telefoon via de Blue Water App. De prijzen zijn gelijk als betalingen in het havenkantoor.
Waar kan ik met vragen terecht over een bepaalde haven?
In het profiel van de haven in de Blue Water App kan je het telefoonnummer vinden zodat je contact kan opnemen met vragen over activiteiten, services en andere zaken.
Waar kan ik terecht voor andere vragen voor Blue Water App?
Neem contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
De app crasht direct als ik de app wil openen?
In principe mag dit niet gebeuren en neem direct contact op met info@bluewaterapp.com zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Waar vind ik de toegangscode voor de hekken voor havens die met Blue Water App sloten werken?
Ga naar "Instellingen" en via "Mijn account" ga naar "Mijn toegangen"
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Blue Water App stuurt als de boeking is betaald altijd een bevestigingsmail. De e-mail is waarschijnlijk in je ‘spam of reclame’ map beland. Je kunt de boeking en betalingen ook terugvinden in de app: ga naar “Instellingen” en via "Mijn account" ga naar “Mijn boekingen”
Hoe kan ik een bootprofiel aanmaken?
Ik krijg een rare email bevestiging waar ik geen wijs uit kan worden.
Zorg voor een goede internet verbinding en herlaad de email opnieuw door deze simpelweg te openen.
Ik krijg een melding dat mijn e-mail al geregistreerd is
Waarschijnlijk heb je in de afgelopen jaren al een keer geregistreerd voor de Blue Water App. Klik op “Reset wachtwoord” en ga verder met het wachtwoord dat je ontvangt via de e-mail.