FAQ

Hieronder vind je de meest gestelde vragen:

Ik lig in een haven die nog niet in de Blue Water App staat?
Er komen steeds meer havens bij waar je met Blue Water App kunt betalen. Toch zul je af en toe in een haven liggen waar dit nog niet kan. Wanneer je happy bent met het gebruik van de app mag je het altijd aankaarten bij de havenmeester. Hoe meer veilige havens hoe beter!
Je kunt ons een mailtje sturen op info@bluewaterapp.com!
Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens en delen deze niet met partijen die niet noodzakelijk zijn voor het afhandelen van de transacties. Bekijk hier de gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring.
Wanneer je kiest voor 'ik sla deze stap over' wanneer de app vraagt om in te loggen, kun je de app bekijken. Betalen of boeken is alleen mogelijk met een account en betreffende bootgegevens.
Blue Water App stuurt je alleen een push bericht wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn die de moeite waard zijn, zoals bijvoorbeeld een nieuwe haven waar je met de app kunt betalen. Je kunt de push berichten ook uitzetten in de app. Je krijgt dan alleen een bevestiging van de betaling per mail.
Wanneer de locatie voorziningen voor Blue Water App aan staan, kan de app meteen de betaalpagina openen van de haven waar je op dat moment bent. 

Boeken doe je vooruit; dit kan een uur zijn of meerdere dagen. Betalen doe je wanneer je in de haven bent. In de havens waar je kan betalen opent de app automatisch op de betaalpagina wanneer de locatie voorzieningen voor de app aan staan.
Bij de havens met groene ankers op de kaart kun je boeken of betalen met Blue Water App en bij de havens met grijze ankers is dit nog niet mogelijk, maar je kunt al wel alle haveninformatie vinden. 


Tijdens het betalings- of boekingsproces ontvang je pop-up bericht van de havenmeester. Daarin wordt aangegeven waar je in de haven mag gaan liggen. Heb je de pop-up gemist? Dan kun je je het beste even melden bij de meldsteiger in de haven.

Laat de bevestigingsmail, die u van de Blue Water App heeft ontvangen, zien aan de havenmeester of kijk in de app bij ‘mijn boekingen’. Mocht u er niet uitkomen met de havenmeester, neem dan contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
In de app kun je bij de gegevens van de haven het telefoonnummer vinden zodat je contact kan opnemen met vragen over activiteiten, services en andere zaken.

Neem contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
 
Wanneer de app niet goed opent kan het zijn dat de app een upate heeft gehad. Blijft het probleem zich voordoen, dan kun je dit aan ons doorgeven via +31 (0)20 2440844 of info@bluewaterapp.com, wij proberen dan mee kijken en een oplossing te vinden.

Via de 'Instellingen' van de app, via 'Mijn account' vind je bij 'Mijn toegangen' de toegangscodes voor de Salto sloten op de havens van Scheveningen en IJmuiden. Toegangscodes voor andere havens zijn verkrijgbaar bij de havens zelf.  
Blue Water App stuurt altijd een bevestigingsmail na betaling. Wellicht is de mail in je ‘spam of reclame’ map beland. Je kunt de boeking en betalingen ook terugvinden in de app bij 'Instellingen' via 'Mijn account' en 'Mijn boekingen'.

Ooow, dat helpt! Waarschijnlijk sta je dan al in het systeem en ben je snel klaar. De kans is groot dat je al eerder een profiel hebt aangemaakt voor Blue Water App. Wanneer je klikt op Reset wachtwoord' ontvang je een nieuw wachtwoord via de e-mail waarmee je kunt inloggen.
Copyright 2021 © Blue Water APP